Welkom bij Victor uw gids naar omzet maximalisatie
Efficiënter & Effectiever maken van uw sales leidt gegarandeerd tot omzetgroei
Victor maakt uw salesproces efficiënter & effectiever
Waarom Victor?
Door samen te werken met uw bedrijf, uw mensen en het toepassen van de uitkomsten van mijn analyses zijn wij samen in staat Fact Based Sales Focus te leggen op groei, marketing inspanningen en vergroting van omzet en marge. Mijn aanpak is met succes bij diverse bedrijven toegepast waarbij er binnen 3 maanden minimaal 30% verhoging van omzet is gerealiseerd.
5 stappen
- Leggen van Strategisch Fundament
- Ontwikkelen van Creatief Fundament
- In kaart brengen van Tactisch Offensief
- Opleveren Tactisch Strijdplan
- Executie Tactisch Uitvoerend Strijdplan
8 modellen
- Real Time Data Analysis
- Realign Sales Force
- Define Company DNA
- Identify and Address Barriers
- Predictive Modeling
- Define Media and Means
- Identify and Execute Campaigns
- Drive Sales & Execute
Wat zeggen onze cliënten
Enkele ervaringen die onze cliënten met ons delen tonen aan dat Victor werkt!
Fantastisch inzichtelijk te krijgen waarop wij moesten focussen. Door dit te doen speelden wij ons zelf in de kijker van o.a. Lego want toen wij onze Lego stores openden en Denemarken hier hoogte van kreeg…toen werden wij flink beloond! ToysXL kreeg 2 weken eerder haar nieuwe LEGO-lijnen aangeleverd. Een voordeel voor ToysXL en flinke dreun voor Bart Smit en Intertoys in de tijd. Door de juiste focus aan te brengen en deze door te voeren ontstond er ware magie op de werkvloer!
Victor legt bloot waar de pijnpunten liggen van de organisatie waardoor je met grote precisie te werk kunt gaan om trefzeker te zijn. Victor heeft B&T nieuwe inzichten geboden waardoor wij direct de omzet lieten stijgen.
Het gevoel wat bij ons leefde over onze sterke en minder sterke kanten werd concreet en tastbaar. De uitkomsten van de analyses hebben ons handvatten gegeven de juiste koers te bepalen, waar we wel en niet mee naar buiten moesten treden.
Met de juiste begeleiding is het met een summier budget gelukt onze doelstellingen op het vlak van het uitbreiden van de bekendheid van de minder grote Business Unit van DHL te realiseren.
Toon heeft samen met zijn toenmalig compagnon voor De Key een methode toegepast dat vanuit feitelijke cijfers heeft geleid tot het behalen van de verkooptarget. Het werken vanuit de feiten en daarop aangepaste marketingactiviteiten en reclamecampagnes hebben De Key geleerd de juiste zaken aan te pakken met succesvolle resultaten.Lidy van der Schaft
Woonstichting De Key.